From: "Dogukan Hadi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Friday, April 01, 2005 2:12 PM
Subject: Re: Re: [freebsd] Re: [YARDIM] DjbDNS altında CNAME tanımlama

> benim sorum daha farklı olacak.sanırım qmail'i kurdunuz ve dns kayıtlarıda
bıraz once belırttıgınız gıbı.qmail'il kurarken ./config komutumunu
kullandınız yoksa ./config-fast komutunumu.bende tinydns kurulu mail
serverın mx kaydıda var ancak ./config komutunu calıstırdıgımda hata verıyor
ve ./config-fast komutuyla kurulumu yapıyorum../config komutunun calısmaması
tinydns'in yanlıs yapılandırıldıgınımı gosterır