Doğrusu, FreeBSD kitabı fazkasıyla işime yaramıştı ve sanırım Qmail
ile ilgili kitabında aşağı kalır bir yanı olmayacak. Her ne kadar
internette çeşitli kaynaklar olsada (FreeBSD Handbook yada
Lifewithqmail.Org gibi) el altında TÜRKÇE bir kaynak bulunması çok
önemli  - bilgisayarınızı parçalamanızı engelleyebiliyor :) -. Umarım
yakın zamanda çıkar...

Fiyat konusunda ufak bir not : biliyorum maliyetleriniz yüksek ve
bilgi para ile ölçülemez ama kitabın fiyatı makul olursa açıkcası daha
fazla insanın faydalanacağını tahmin ediyorum. Kendi adıma, FreeBSD
kitabını Linux34 kampanya yapana kadar al(a)mamıştım(bir sürü kaynak
var düşüncesi ve Fiyat/Öğrenci Bileti oranı) .

İnşallah bir aksilik olmadan yakın zamanda çıkar,
İyi çalışmalar.