Merhabalar,

Su anda sisteme XP yukledim ve FreeBSD yukleniyor. Bir
de su xorg gozumu korkutuyor. Xorg ile ilgili
hicbirsey bilmiyorum. Nasil ayarlanir, nasil
baslatilir, nasil kapatilir, vs vs vs gibi. Bu
konularda bana yol gosterecek derli toplu ve Turkce
bir kaynak biliyor musunuz acaba? Artik windows tan
gina geldi. Evde masaustumde de FreeBSD kullanmak
istiyorum ama gozumu de korkutmuyor degil :)

Saygilarimla..