Merhabalar

Freebsd 5.3 kullanıyorum , portları update ettikten sonra makinemdeki bazı kurulu eski portları make deinstall komuyuyla siliyorum ve güncellenmiş olan portları yuklemek istiyorum , hersey normal gibi gorunuyor hatta kde 3.4 için 8 saat beklediğimi biliyorum ... neyse belli bir sure sonra hata veriyor , portları güncellemeden önce yapmam gereken farklı bir ayar var mı ? yada bu portlar benim freebsd 5.3 için uyumsuz mu ?

Ayrıca ; cvsup ile sysinstalldaki portlar guncellenmiyor bu neden sysinstallda nasıl bir port update işlemi yapmak gerek ?? sysinstall mantığı nedir ? vs vs...

Neyse ..
Sabır sabırr... :)
Kolay gelsin Herkese iyi çalışmalar..

Cevap