From: Aykut Aydogdu [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: 27 Nisan 2005 Çarşamba 11:24
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: RE: [FreeBSD] squid - DNS

Kullanıcılarda hem domain controller olarak kullanılan 2003 server ın.
Hemde ISP nin dns adresleri var. Ben ayrıca 212.156.4.4. gibi extra dns
de girdim ancak sorun düzelmedi.

Hangi dns e önce baktığıda önemli. squid mi karar veriyor yoksa client mı ?

-D ile denedim aynı şekilde devam ediyor.
modem kendisi dnsleri alıyor bende dokunmadım , kaldırmam gerekir mi ?