eski yazdiklarima tekrar bakdim yanlis bilgi vermis olmayayim mesele
telefonun cevap vermesi degil numarayi cevirdikten sonra karsidaki
telefonun calma suresinin 10 sn olmasi.  bugun vaktim kalmadi yarin
bakacagim tekrar. kocnetten dolayi beklemeye alisik olundugundan pek belli
olmuyor ama ben rahatsiz oluyorum.