pardon ömer bey anlamalıydım. bilmemek ayıp değil öğreniyorum yavaş yavaş..

emin değilim ama c-client diye bir şeyden bahsediliyor postaci kurulumunda onu kurmadım. yani kuramadım.
http://postaciwebmail.org/content/view/13/28/
de bahsedilen c-client kurulumu illaki gerekli mi?

setup up c-client

   cd imap-4.7
 make slx
   yes|cp c-client/c-client.a /usr/lib/c-client.a
   yes|cp c-client/c-client.a /usr/lib/libc-client.a
   yes|cp src/c-client/rfc822.h /usr/include
   yes|cp src/c-client/mail.h    /usr/include
   yes|cp c-client/linkage.h /usr/include
   cd ..
işe yaramıyor.

slx yerine sistem freebsd olduğu için bsi yada diğerlerini deniyorum ama yine olmuyor. sorun bundan kaynaklanır mı?

eğer evet ise kuramamam hakkında yardım ede bilir misiniz?

bu arada php nin hangi destekler ile derlenmesi gerekiyor listesini bulabileceğim bir yer var mı?

ben bazı destekleri veriyorum ama sanırım yeterli olmuyor.
mysql - IMAP - SESSION gibi.. acaba eksik var mı yok mu? nereden anlaya bilirim? postaci kullanan bir arkadaş bana hangi desteklerin yeterli oalcağını belirte bilir mi?

teşekkürler...
----- Original Message ----- From: "Omer Faruk Sen" <[EMAIL PROTECTED]>