Merhabalar,

Soyle deneseniz?

acl yasakkelime url_regex
"/usr/local/etc/squid/yasak.txt"
http_access deny yasakkelime

yolunu verdiginiz dosyaya ekleyeceginiz her satirdaki
kelime veya string otomatik olarak yasak listesine
dahil olur. Ben boyle yapiyorum daha esnek oluyor. Bir
kelime veya url yasaklamak istedigimde yasak.txt
dosyasina o kelime veya url yi ekleyip kaydederek
cikiyorum. Elbette bu isi yaptiktan sonra squid -k
reconfigure ile degisiklikleri squid e yuklemek lazim.

Bir detay daha; bazi kaynak zip dosyalari .Zip veya
.ziP seklinde olabiliyor. Unix biliyorsunuz ki buyuk
kucuk harfe duyarli.

Saygilarimla..