To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Friday, August 26, 2005 3:52 PM
Subject: Re: [FreeBSD] qsheff.wblist

Osman Ayhan wrote:

/Selam/
/qsheff.wblist/
/   dosyasına yaklaşık  2000 adet //DISCARD rule ekledim /
/   gözlemlerimde durum gayet iyi çalışıyor hatta süper/
/   bu dosyaya sürekli eklemeler yapmayı düşünüyorum, ileride bir
sorun teşkil edermi ?/
/   teşekkürler./
selam,

Dosya islemlerini minumum seviyede tutacak sekilde dizayn edildi. Ancak
yine de hala daemon olmadigi icin cok fazla zorlamayin ;) Emsallerine
gore birkac kat daha hizli calisiyor ancak daemon olmadigi icin her
sefer wblist okunuyor. 5000'den yukarisini zorlamayin.

Daemon versiyonu aylar once hazirlamistim ancak release icin yeterli
motivasyon bulamadim. Sanirim yaz rehaveti. Insallah onu da release
ederim.. O zaman RAM'inizin yettigi kadar kural ekleyebilirsiniz.

selamlar...

Not: qsheff.rules dosyalarini cok iyi sekilde gelistirenler bana
gonderirse dagitimla beraber onu dagitirim. Default gelen dosyada cok az
rule oldugu icin ilk kurulumda fazla spam yakalayamiyor. Yalniz bu
kurallar cok iyi secilmis olmali. Yanlis seyleri kesmemeli. 2 ve 3
derinlikli olmasi iyi olur. Ayrica sadece o sirkete ozel spamlar icin
degil genel kurallar olmali. O nedenle gondermeden once edit ederseniz
sevinirim.

--
Baris Simsek
http://www.enderunix.org/simsek/