Merhabalar,

Sorunun cozumunu kendi kendime vereyim :)
/usr/local/etc/rc.d dizini ile ilgili ufak bir bilgi
isi halletmemi sagladi. Buradaki baslatma betiklerinin
basina istedigim sira ile baslatilmalari icin 10, 20,
30 sayilarini verdim. Boylece once svscan servisini
apache den once baslatarak apache servisi calisirken
tinydns in devreye girmis olmasini sagladim. Su anda o
hatayi almiyorum :))

Saygilarimla..

--- Bedreddin ÞAHBAZ <[EMAIL PROTECTED]>

http://mail.yahoo.com