sshd_config dosyasında
PasswordAuthentication yes  seklinde yapın ve sonra

ssh da keybod int. mode kullanmayın , password modunu isaretleyin..
----- Original Message -----
Sent: Monday, October 03, 2005 1:45 PM
Subject: [FreeBSD] RSA Key usage ve SecureCRT

5.4 stable sistemlerime bağlanmak için kullandığım client ile keyboard-interactive mod kullanmak zorunda kaldım hep. her defasında passwd girmek zorunda kaldığım için birisinin arp spoofimg yaparak passwd yi çalmasından artık iyice korkmaya başladım. bunun yerine daha güvenli olduğunu düşündüğüm RSA key kullanmak istiyorum. bunun secure crt ye entegre edemedim bir türlü. bu konuda yardımcı olur musunuz?

step by step anlatan bir doc bulamadım.

securecrt Ver = 4.1.4

teşekkürler iyi çalışmalar...