Ne yani, simdi ben yemek yapmayi bilmiyorsam ac mi kalacagim? Bence
cok yanlis bir dusunce. Bu sebepten dolayi da linux sistemleri
tutulmuyor sanirim. Herkes programci olmak zorunda degil, her
programcinin da bir isletim sistemi yazma zorunlulugu yok.

Sizin de dediginiz gibi herhalde cok meshur bir yedek programi vardir.
Bu arada enderunix.org sitenizde kategorilere gore en meshur
programlari tanitsaniz fena olmaz dusuncesindeyim.

Cevap