Selamlar FreeBSD severler
Dun freebsd uzerinde nvidia ve 3d performansı hakkında soruma cevabi
kendim vereyim. Oturdum dün akşam 5.4FreeBSD evdeki desktop üzerine
kurdum. Makine 2.8AMD Barton (2.1GHZ overclock yani yaklasık AMD3000 gibi)
nvidia FX 5700 ekran kartı mevcut. Nvidia driver indirdim. FreeBSD 5.3 den
eski ve 6.0 sürümlerini şu anda istemiyor. Sistemde linux compat ve
X11-linux kurulu olması lazım.
Nvidia sürücüleri yüklemeden glxgears 350 frame civarinda seyrediyordu.
Yükledikten sonra bu rakam 4300 seviyesine yükseldi. via anakart mevcut
enablevia4x yapınca glxgears 5250 civarina cikti. Bu soyledigim rakamlar
saniye rakamı 5 saniye degil. Hemen oyun olarak unreal tournament 2004
demo var idi linux icin onu kurdum. Sonuc gayet guzel. nvagp ile sorunsuz
basladı. freebsd agp modulunu kapattim. hic problem yasamadım. Bilginiz
olsun arkadaslar
Saygılarımla
M.Ali VARDAR