Sent: Thursday, October 20, 2005 4:29 PM
Subject: [FreeBSD] 2 ADSL hattý

Merhaba,

Mevcut Freebsd 5.3 üzerinde ADSL üzerinde
ADSL modem 10.0.0.2
extarnal ip 10.0.0.1
internal ip 192.168.1.254  ve networkumdeki makinalarýn gateway'i  192.168.1.254 ve problemsiz çalýþýyor.

ben buna ek olarak 2. bir adsl hattý devreye katýp ve yine ayný networkte 192.168.1.253 þeklinde bir gateway kullanarak netwokumu internete çýkartabilirmiyim. Bunu BSD üzerine ethernet kartý takmadan yapabilirmiyim.

teþekkürler,