Video dosyanizi cok begendim.Ellerinize saglik.Yalniz videodaki a d, d
d, a f... islemleri bana biraz ilginc geldi.
Ne bir komut'a benziyolar, ne de volume isimlerine.Ben bu OpenBSD'nin
disk bolumleyicisinden pek bir sey anlamadim.FreeBSD'den cok farkli..
Tesekkurler.

http://www.fastmail.fm - Or how I learned to stop worrying and
                          love email again