Merhaba üstadlar ve arkadaşlar

Çok büyük olmayan bir şirkette bir cihazı kontrol edip izlemek için ip camera kullanıyoruz. Lokalde çalışan camerayı PF port yönlendirme ile rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Şimdi benden ikinci bir kamera istediler. Ancak ben ip kamera kullanmak istemiyorum. (Güvenlik Sebebleri Nedeniyle )
FreeBSD Server üzerinde USB bir WEB CAM kameraya uzaktan erişebilirimiyim. Bir WEB arayüzü olan bir camera server uygulaması arıyorum. :)

İstediğim işlemi win~ üzerinde yapan bir program var.

http://www.gmax.asconet.ro/asf/IPCamera.zip

İP camera adında küçük bir  program var ancak bunu BSD üzerinde yapmak istiyorum.

Bildiğiniz bir server uygulaması yöntem önerebilirmisiniz?

Cevap