Merhaba ;

Bunun FreeBSD ile ilgisi yok sanırım ki, çünkü googlede hic anlamadıgım sekilde bu sizin aldıgınız hatanın aynısını ben de aldım, XP makinamda.. google de arama yapıyorsunuz, next dediginizde ya da bir atlama sayfasına tıkladıgınızda geliyor.. Sonra kayboldu ben hic birsey yapmasam da XP ye sonra yine gelmeye basladı.. Ben de pek ustune dusmedim simdi hersey normal..
----- Original Message -----
Sent: Sunday, December 11, 2005 5:16 AM
Subject: [FreeBSD] ucretsiz antivirus ve spyware programlar ?

merhaba.
son birkac saattir google'a girip birseyler aratmak istedigimde hep; bilgisayarinizdaki bir virus ya da spyware'den dolayi sitemiz risk altindadir. sayisiz arama girisiminde bulunulmaktadir gibisinden tuhaf google error sayfalariyla karsilasiyorum.
bu durum sizin de basiniza geldi mi bilmiyorum fakat suana dek evdeki bilgisayarimda (linux os) antivirus ya da spyware programi kullanmamistim.
freebsd icin onerebileceginiz ucretsiz antivirus ve de spyware yazilimi var mi ?
iyi sabahlar.
hoscakalin.

Cevap