Arkadaslar ltf konu baslıgını duzeltin bari ayni threadin icinde atiyorsaniz.. mausden pek anlamam diye silmisim bir onceki maili bunu da tam silerken gordum ki mausun m 'si gecmiyor mailde ama baslik mause problemi.. :)

----- Original Message -----
Sent: Tuesday, December 13, 2005 9:29 PM
Subject: Re: [FreeBSD] mouse problemi ?

merhaba,
gmail'de filter ozelligi var.
muhtemelen sizin kullandiginizda da vardir.
create a new label: 'gereksiz mailler'. /* buna da gerek yok aslinda direk trash'a gonderebilirsiniz. */
create filter:
from: [EMAIL PROTECTED] to label 'gereksiz mailler' /* ya da trash */
[benim disimda da gereksiz mail atanlar oluyordur. bu sekilde sizi RAHATSIZ EDEN mail gonderen kisileri trash'a yonlendirip kurtulabilirsiniz.]

***sordugum sorulari keyfimden degil, cidden sorunu cozemedigim icin gruba atiyorum. [man ya da google sayesinde cozemedigim icin.]

[EMAIL PROTECTED] seklinde bi mail grubu olsa ona uye olur, ona gonderirdim maillerimi ama yok. :(

Saygilar,
Hoscakalin.

Cevap