Kuralı bilmiyorum IPFW bilmedigim icin ama firewall uzerinden tum makinaları bloklayıp sadece squid servere izin verirseniz sorun kalmayacaktır.. ama eger squid haricinde bir de router gibi bir gateway varsa kullanıcı routeri gateway gosterip yine internete cıkabilir bu durumda routerden de bloklamanız iyi oalcaktır..

----- Original Message -----
Sent: Friday, December 16, 2005 11:24 AM
Subject: [FreeBSD] Squid ve IPFW

herkese merhaba

FreeBSD 5.3 üzerinde Squid transparent proxy + IPFW kullanýyorum ve herhangi bir problemim yok. Fakat kullanýcýlarým IP adreslerini deðiþtirerek yine internete çýkabiliyorlar.

Squid ve IPFW üzerinde nasýl bir kural ve uygulama yapmam gerekirki  10 kullanýcým dýþýnda kimse internete çýkamasýn ( her ne olursa olsun ip adresi deðiþtirse bile)

Teþekkürler