Emin olmamakla beraber diskte sorun olabilir mi? + ramle ilgili sorun

----- Original Message -----
From: "Deniz" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "FREE bsd list" <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Monday, December 19, 2005 11:37 AM
Subject: [FreeBSD] Merhaba

> BSD sistemi kurarken ilk defa bir hata ile karşılaştım cd takıyorum
kernel boot başlıyor ta o esnada biib diye uzun bir ses veriyor ve kerneli
nerden boot edeceğini soruyor halbuki cd den boot secili disk te boş ve daha
sonra skip kernel deyip standart kurulma başlayınca diske geldiği zaman ata0
reseting devices deyip kitleniyor ve disk ışığı hiç sönmeden yanıyor kalıyor
öyle nedeni ne olabilir acaba.