Pzt, 2005-12-26 tarihinde 00:33 +0200 saatinde, A OKAN YÜKSEL yazdı:

Selam

> selam arkadaşlar qmail i başarılı bir şekilde kurdum. qmailrocks ve
> enderunix sayfasındaki dökümanlardan yararlandım. pop3 ve imap ile
> ilgili herhangi bir sorun yaşamadım. denemelerimi evdeki adsl
> bağlantım üzerinde yapıyorum. outlook kullanarak ip adresim ile mail
> alabiliyorum burada bir sorun yok fakat mail gönderirken smtp auth
> problemi yaşıyorum. telnet localhost 25
> EHLO domainim.com dedigimde aldigim komutlarlada login olamadim
> qmailrocks kurulumunda qmail ile ilgili patchlerde yapiliyor, sorun
> outlook ayarlari ilede ilgili degil ssl kullanmiyorum, sorunu nasil
> [...]

EHLO domain.com karşılığı olarak sunucu hangi cevapları veriyor? Ayrıca
login olma işlemini nasıl test ettiniz?

Bir de http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=621&lang=tr adresinden
ulaşabileceğiniz ipucundaki adımları deneyip sonuçları bildirir misiniz?

Saygılar

--
Cafer 'cfb' Şimşek
http://cafer.org