merhaba,
smtproute dosyasının içini
mydomain.com:xxx.xxx.xxx.xxx [EMAIL PROTECTED]  123456
şeklinde düzenledim. xxx li bölüm kullanmak istediğim uzak serverın ip si olarak yazdım. ve o server da [EMAIL PROTECTED]  diye bir kullanıcım var şifresi de 123456.
bunlardan başka qmail kitabında yazdığı gibi  /control/locals ve /control/virtualdomains dosyalarından mydomain.com alan adını sildim.
şimdi  mydomain.com daki bir hesaptan yine mydomain.com daki başka bir kullanıcıya mail attığımda çıktı görünüyor  ( en azından gönder al da hata vermiyor ) ama mail gelmiyor. başka bir domaine mail atmaya kalktığımda

Alıcılardan bir tanesi sunucu tarafından reddedildiği için ileti gönderilemiyor. Reddedilen e-posta adresi: '[EMAIL PROTECTED]'. Konu 'sadfds', Hesap: ' mail.mailassistance.com', Sunucu: '192.168.1.99', İletişim Kuralları: SMTP, Sunucu Yanıtı: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Bağlantı Noktası: 25, Güvenli(SSL): Hayır, Sunucu Hatası: 553, Hata numarası: 0x800CCC79

şimdi benim çıkacak her domaini bir dosyaya eklemem mi gerekiyor ki bu biraz saçma geldi.
mydomain.com a gönderdiğim mailleri neden kaybediyorum .
ben nerede yanlış yaptım...

Cevap