Yeni pop hesabı oluşturdum. onlarda da aynı sorun var? Kullanıcının
sadece biri sistem kullanıcısı (ibrahim).

mail# cd /usr/local/vpopmail/domains/mailassistance.com/
mail# ls
.qmail-default  ibrahim         test
ali             postmaster      test1
mail# pwd
/usr/local/vpopmail/domains/mailassistance.com
mail# ls
.qmail-default  ibrahim         test
ali             postmaster      test1
mail# cd ibrahim
mail# ls
Maildir
mail# cd Maildir/
mail# ls
.Drafts                 courierimapsubscribed   sqwebmail-ip
.Sent                   courierimapuiddb        sqwebmail-timestamp
.Trash                  cur                     tmp
courierimaphieracl      new
courierimapkeywords     sqwebmail-curcache
mail# ls /usr/home/ibrahim
.cshrc          .login_conf     .mailrc         .rhosts
.login          .mail_aliases   .profile        .shrc
mail# ls /usr/home/ali
.cshrc          .login_conf     .mailrc         .rhosts
.login          .mail_aliases   .profile        .shrc
mail#

Dikkat ederseniz ali kullanıcısı için /home  dizininde "ali" dizini
var. Fakat ali sistem kullanıcıs değil. Sadece ibrahim sistem
kullanıcısı. Öte yandan test ve test1 pop hesaplarının / home
dizininde klasörü yok.

mail# vuserinfo ibrahim
name:   ibrahim
passwd: $1$gAAO4nJf$tV2Nau1OGqiBe2DtABx7X1
clear passwd: 123456
comment/gecos: ibrahim bal
uid:    0
gid:    0
flags:  0
gecos: ibrahim bal
limits: No user limits set.
dir:       /usr/local/vpopmail/domains/mailassistance.com/ibrahim
quota:     NOQUOTA
usage:     NOQUOTA
last auth: Tue Jan  3 18:29:13 2006
last auth ip: imap
mail#

 mail# vuserinfo ali
name:   ali
passwd: $1$YtGAfoU.$OEwkS.RHKtHpI1AsM7hK7/
clear passwd: 123456
comment/gecos: ali çelik
uid:    0
gid:    0
flags:  0
gecos: ali çelik
limits: No user limits set.
dir:       /usr/local/vpopmail/domains/mailassistance.com/ali
quota:     NOQUOTA
usage:     NOQUOTA
last auth: Tue Jan  3 18:50:25 2006
last auth ip: imap