From: ibrahim -
Sent: Friday, January 06, 2006 3:11 PM
Subject: [FreeBSD] qmail mail gönderim adı

merhaba,
hepinizin başını ağrıttım ama şu qmaili kurmak gercekten cok karmaşıkmış.
bir sorunum daha var:

mail gönderirken gönderdiğim mail
[EMAIL PROTECTED] olarak görünüyor.reply de da [EMAIL PROTECTED] a gönderiyor ama bende oyle bir mail açık değil.

bunu nereden düzeltebilirim [EMAIL PROTECTED] yapabilirim.
qmailde domain eklerken vadddomain de sadece domaini yazdım, mail.domain.com yazmadım.
yardımlarınız için teşekkürler...