Sent: Tuesday, January 17, 2006 12:05 PM
Subject: [FreeBSD] kde upgrade sorunu ?

merhaba,
/usr/ports/x11/kde3 dizinine gecip make install ya da make reinstall yazdigimda hep kde-3.5 sisteminize kurulu diyor ve kurulum sona eriyor fakat hala 3.4 var bende.
#portupgrade -arR 'i da denedim fakat bi ise yaramadi.
yukardaki dizin altinda make deinstall sonra make install mu demeliyim ? baska cozum yolu yok mudur bunun ? [FORCE_PKG_REGISTER=yes de bi ise yaramadi ?]

Cevap