bakin spam isi bence kesinlikle hafife alinabilecek bir konu degil.

söyle dusunun yanlislikla cok önemli bir domainin banlandigini ve  o gün
hic bir mailin o domainden size ulasamadigini düsünün.

spam programlari bir kere kurulur 2 3 ay spam trafigi incelenir ve ona göre ayar yapilir
 arada bir ihtiyac duyarsaniz bazi mail adreslerini temeli banlarsiniz.Ama böyle bir islem bence
ehliyetsiz birinin eline birakilmamali gerci bu mailserverinin nerde kullanildigi ile dogru orantili bir durum.