Merhabalar,
Ikı makinalık küçük bir ağda bir win xp ve bir freebsd kurulu makina var. Ağa internet erişimi statik IPli adsl hattından gemektedir. Web sunucu yapmak istediğim makinada freebsd 6 ile apache 2 kurulu. Adsl modem, yönlendirme özelliği olan bir modem. DHCP modunda. 10.0.0.4 ile 10.0.0.15 IP aralığında değerler üretiyor. Bu yuzden freebsd kurulu makınaya 10.0.0.16 IP adresini elle girip, açıldığında internete girecek şekilde ayarladım. Bir domain adı aldım store.yahoo.com 'dan ve statik IP'ye yonlendirme yaptım . http://localhost/, http://10.0.0.16/ ve http://www.domainadi.com. freebsd kurulu makinada çalışıyor. winxp kurulu makinada http://10.0.0.16/ yazdığımda da çalışıyor. Modemin virtual server kısmından 80 nolu portu 10.0.0.16 nolu IPye yönlendirdim. Ama bütün bunlara rağmen winxp li makinadan http://www.domainadi.com/ yazdığımda hata alıyorum. Yani dışardan web sunucuya erişemiyorum. Burada yaptığım yanlış yada yapmadığım eksik kalan şeyler nelerdir?
Cevaplarınız için teşekkürler..

Cevap