herhangi bir sakıncası yok tabi, ama bu işlem tamamen kişisel boyutta olduğundan işlem, eski bir amd makina ve bir dizüstü ile oluşan ağda, evin bir köşesinde cerayan etmektedir.
dilsiz.org: bu adres hala yahoo nun yönlendirmesinde. işlem tamamlanırsa onu da yönlendireceğim.
www.dilsiz.org bu adresi yönlendirmeye çalışıyorum.
şu an işyerindeyim ve makinalar evde kapalı olduğu için onları açacak kimse şu an yok. akşam 6-7 gibi makinaları açıp 12-1 e kadar açık tutacağım.