Satırların önüne "Tab tuşu" ile boşluk ayırırsanız neticeye ulaşırsınız... iyi
Akşamlar...

default:
        ident user-ppp VERSION (built COMPILATIONDATE)
        set log Phase Chat IPCP CCP tun command
        set ifaddr 10.0.0.1/0 10.0.0.2/0

adsl:
        set authname [EMAIL PROTECTED]
        set authkey destopass
        set device PPPoE:xl1:ttnet
        accept chap
        set speed sync
        set timeout 0
        enable lqr
        set lqrperiod 5
        set redial 15 10000
        set dial ""
        add default HISADDR
        enable dns
        set reconnect 10 100

Alıntı yapılıyor Ege Mukan <[EMAIL PROTECTED]>:

> Merhaba arkadaslar, yaklasik iki gundur ADSL baglantimda IP yi FreeBSD
> ye
> aldirabilmek icin debeleniyorum ama bir turlu basarili olamadim.
> Ozellike
> ipucu.enderunix teki "ADSL baglantimda IP'yi FreeBSD'nin almasini
> istiyorum,
> nasil yapacagim?" baslikli Sayin Balaban'a ait ipucu ile ipsini FreeBsd
> sine
> aldirabilmis birisi varsa lutfen bana yardimci olsun. Cunku ben burda
> yazili
> [...]

Saygılarımla
Destan YILANCI