reverse dns kayıtları genelde servis sağlayıcınız tarafından döndürülür bunun için servis sağlayıcınıza başvurmalısnız. yapmak istediğiniz şey alan adınız için dns kaydı döndürmekse Authoritive Nameserving bunun için yeterlidir. ayrıntılı bilgi için:
http://www.belgeler.org/howto/djbdns-kurulumu-nasil_dns.html#id2