İbrahim Eryılmaz Bey'e katılıyorum ;
Bende Bsd ile tanışalı neredeyse bir yıl oldu , Bu grup sayesinde çok sey kazandım ve kazanmaya devam ediyorum(Bugune kadar yardımlarını esirgemeyen herkese sonsuz teşekkürler).. Araştırmayı başarı olarak görüyorum.. Forumlarda insanlar sadece hazıra teşvik ediliyor (lömk ye otur), denemeden ve uğraş sarfetmeden bir çok insan acil yardım edin vs vs gibi başlıklarla konu açıyor .. Forum olayının artıları olabilir ama bir okadarda eksisi  olduğu ...

Saygılarımla
Ozgur EKE

10.02.2006 tarihinde Huseyin Celik <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Return Receipt

  Your       Re: [FreeBSD] Bir öneri
  document:

  was        Huseyin Celik/BilgiIslem/Istanbul/Pazarlama/Sanko/TR
  received
  by:

  at:        10.02.2006 10:12:38