merhaba,
2 sorum olacaktı
1)sata disk üzerine freebsd kurulu sisteme dolan /usr ye mount etmek için 2. bir ide disk takıp çıkardım.
iyi yaptım, şimdi hiç açılmıyor. sistemi eski haline getirmeye çalışıyorum ama maalesef olmuyor. aşağıdaki hatayı alıyorum.

Default : F1
no /boot/loader
freebsd/i386 boot
Default: 0:ad(0,a)/boot/kernel/kernel
boot:
no /boot/kernel/kernel

daha once başka bir makinede de
mountroot> diyip kalmıştı. bu tür hataları giderme de nasıl bir yol izlemem lazım hiç bir bilgim yok. freebsd kitabında da o konuda pek birşey yok. önerebileceğiniz döküman vs varmıdır. mesela yeni bir driver ı falan nasıl yüklerim hiç bilmiyorum...

2)freebsd 6.0 ya da 6.1in i64 versiyonlarını 64 bit bir makineye kuramıyorum. suse yüklerken makinenin 64 bit olduğunu söylüyor. ama freebsd i64 cd sini taktığımda cd den boot etmeyi bile başaramadım. başarabilen var mı acaba...

teşekkürler...

Cevap