On Sat, 2006-02-25 at 17:45 +0300, Abdullah OZTURK wrote:
> Slm,

Selam;

> Dansguardian kurdum 8080 portuna yonledirdim hic bir siteyi acamiyorum
> access denied diyor bir yerde bir seyler mi tanimlamam gerekiyordu da
> yamadik bu hatayi veriyor acaba

Internet e cikardiginiz kullanicilar 80 portu uzerinden mi size
geliyor ? Sunucunuza gelen 80 portunuzu 8080 (dg standart port) unuza
yonlendirdiginizi varsayalim. dansguardian.conf da da proxy port olarak
3128 (squid) gostermis olmaniz gerekiyor. Ayrica squid uzerinde de
127.0.0.1 IP sinden gelen local isteklere de izin vermis olmaniz
gerekli.

http://www.enderunix.org/docs/dansguardian_turkish-howto.pdf bu dokuman
isinize yarayabilir.

Tam olarak konfigurasyonunuzu anlatirsaniz daha iyi yardimci olabiliriz.

> Selamlar

iyi calismalar

> abdullah

Afşin TAŞKIRAN