Merhaba,

Firewall'dan kaynagi ve hedefi 123/UDP olan paketlere izin verdiniz mi? ntpdate udp protokolunu kullandigi icin Cvsup da kullandiginiz SSH tunneling yonetimini kullanamazsiniz.
Firewall sizin yonetiminizde ise direkt firewalldan halledin.

Denemek isteyen arkadaslar icin ek bilgi(ipucunda var mi diye kontrol etmedim:))

SSH Tunneling ile Cvsup kullanimi

ssh -N -f -L 10000: cvsup.tr.freebsd.org:5999 [EMAIL PROTECTED]

cvsup conf. dosyasindan port degerini 10000 yapmaniz yeterli.