Estag Cafer Bey,

Ben dunden beri makefile.Freebsd yi makefile in uzerıne
kopylaıyordum.Okurken dikkat etmemişim siz kusura bakmayın.Şuan
testlerımde oldu sanırım .birazdan parametrelerini denicem :)

ancak onemli olan su:

Ben test için freebsd yi kullanıyordum asıl makine hp-ux onda nasıl
yapıcaz sizce direk make mi acaba.Acaba diyorum çünkü test etme şansım
yok.Bu server production da yani herhangi bri problmede buyuk dertler açar
basıma :)

Teşekkür.