Merhaba,

boyle bir yapiyi OpenBSD+trunk+PF ile oldukca kolay bir sekilde gercekleyebilirsiniz.

eth1 ve eth2 arabirimlerini trunk kullanarak istedigimiz modda(failover, roundrobin)calistirabiliriz. Sornada gerekli kurallari PF ile yazarsiniz..

Ps: eminim FreeBSD ile de yapilabilir fakat, Obsd ile daha once benzer bir yapiyi gerceklestirdigim icin kolayligini biliyorum.

OpenBSD trunk ile ilgili bilgilendirme icin:
http://plog.huzeyfe.net/index.php?op=ViewArticle&articleId=93&blogId=1

--
Huzeyfe ÖNAL
---