Listeden ozur diliyorum.

Üsengeclikten olmadýgini saniyorum.

Kelimeler bütündür, parçalanamaz!

Bir ignliiz üvnsertsinede ypalaýn arþaýtramya gröe, kleimleirn

Hrfalreiinn hnagi srýdaa yzalýdkýlraý ömneli dðeliimþ. Öenlmi oaln
Brinci ve snonucnu hrfain yrenide omlsaýmyýþ. Ardakai hfraliren srýsaý
krýaýþk oslada ouknyuorumþ. Çnükü kleimlrei hraf hraf dðeil bri btüün
Oalark oykuorumuþz.

Bakýn nasýl da düzgün okudunuz, ilginç deðil mi?

Devrim Sipahi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Üþengeç bir millet olmuþuz!
Çok sayýda cevap yazan olmasýna karþýn, bir kiþi bile baþlýktaki yazým hatasýný düzeltme zahmetinde bulunmuyor.

Devrim

Çarþamba 19 Nisan 2006 15:10 tarihinde, Gökhan ALKAN þunlarý yazmýþtý:

Cevap