From: Ozgur EKE [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Thursday, April 20, 2006 4:42 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] pf ve bandwith ayarları

Merhaba;

pf icin ip bazında hız kısıtlaması yapmaya calısıyorum ,fakat kısıtlamalar internet icin gecerli tabi ...az önce yaptığım denemelerde ssh baglantımda dahi bir hız sorununa maruz kaldım :) elinizde ip bazında net'i kısıtlayarak kullanabiliceğim örnek kuralları olan varmıdır ?

Tesekkurler..
Saygılarımla
Ozgur EKE

If ain't broke , dont fix it