mac os x de consol (serial) dan taktığım kablodan bağlantı kurmak için ne gibi bir program vardır içerisinde ne kullanabilir ya da kurabilirim.
terminal de ya da gui olması önemli değil.

ayrıca neden tcpdump ile interface i dinlemeye çalıştığım zaman permission denied hatası alıyorum. bunu nasıl aşabilirim.

tek kullanıcı var. başka kullanıcı eklemedim ve prompt un sonunda "$" var. root gibi bir kullanıcısı daha mı var yoksa mac lerin ama var ise adı nedir. ya da bu sorunu nasıl aşabilirim?

mac os x in bir bsd türevi olduğu doğru mudur?

iyi çalışmalar...

Cevap