Merhaba, openbsd 3.9 kurulu makina ile firewall isteklerini karşılıyor. Ancak local agda bulunan ftp server’a yapılacak bağlantıyı bir türlü başaramadım. Connect oluyorum user parola giriyorum buraya kadar hata yok dir yazdığımda cevap vermiyor . iç agdan ftp çıkışlarında sorun yok. Veya aşagıdaki block yapısına göre nasıl bir kural veya kurallar yazmam gerekiyor.

ext_if="xl0"

int_if="rl0"

internal_net="192.168.4.0/24"

ftp_server="192.168.4.10/32"

#****************************************************************************

#********** Yonlendirme ve nat islemleri bolumu *****************************

nat-anchor "ftp-proxy/*"

rdr-anchor "ftp-proxy/*"

rdr on $ext_if proto tcp from any to $ext_if port 21 -> $ftp_server port 21

pass out on $ext_if inet proto tcp from any to any flags S/SA keep state

#****** ic interfaceler bloklaniyor dis interface sadece inbound bloklaniyor******

block in log on $ext_if all

block out log on $int_if all

block in log on $int_if all

pass in quick on $ext_if proto tcp from any to $ftp_server port 21 keep state

pass in quick on $int_if proto tcp from any to any port 21 keep state

pass out quick on $int_if proto tcp from any to any port 21 keep state

Zeynel BÜYÜK

Cevap