Tekrar merhaba,

Yolculuk halinde olduğum için geç cevaplıyorum, kusura bakmayın.

Aslında elimdeki verilerin tamamını buraya aktardım. Hattın kapsüllemesini daha
önce belirttiğim http://193.140.181.172/~dyilanci/connection1.jpg adresinden
görebilirsiniz. Sonuçta bu bir kiralık hat ( TDM -DXX/NB- ya da PCM sistemine
dahil olan bir hat) DEĞİL. Sadece DSL internet ve LLC kapsüllemesi kullanıyor.

Soruna geri dönecek olursak; istenilen gerçek ip adresinin adsl yönlendiriciye
değil de freebsd sunucuya aldırılması. Ancak bu işlemi freebsd üzerinde ppp ile
başaramadım. Türkiyedeki sistemin aksine pppoe/pppoa ile birlikte bir kimlik
doğrulama mekanizmasından geçmeyen rusyadaki sistem, yine
http://193.140.181.172/~dyilanci/connection1.jpg adresinden göreceğiniz üzere
ilgili telekom sistemiyle bridge mod üzerinden haberleşiyor.

Bu durumda ısrarla rusça konuşmaya çalışan rus telekom şirketiyle bir yolla
irtibata geçip, yazışmayı deneyeceğim. Sonuçları buraya aktarırım. Yardımlarınız
için teşekkür ederim. Hoşçakalın.

Alıntı yapılıyor mehmet celik <[EMAIL PROTECTED]>:

>          Anladigim kadariyla  herhangi bir point-to-point protokolunu
> kullanmadan (sanki direkt local
> agda router'a yonlendirilmis client'ler gibi) konfigurasyon yapmak
> istiyorsunuz. Aslinda biraz daha
> ayrintili bilgi verseniz daha iyi olur, baglantiyi size saglayan kurumun
> ve
> saglanilan servisin calisma
> prensibi cok onemli, ("Encapsulation" olarak DSL, F-Relay, SLiP/PPP)
> bunlari
> buraya aktarabilirseniz cok
> iyi olur, daha olgun ve tatmin edici bi cevap alabilirsiniz.

> [...]

Saygılarımla
Destan YILANCI