Açıkçası nasıl olduğunu bende anlamadım ama .xsession dosyasını oluşturduktan sonra sadece .xinitrc dosyasına exec startkde yazdım bu sefer çalıştı .xsession dosyası olmadan çalışmamıştı hata verip çıkmıştı.
20.07.2006 tarihinde Gökhan ALKAN <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
cevabı bızımle paylasırsan daha sonra aynı sorunla karsılasanlar ıcınde
kaynak olusturur. hatta mumkunse bırde ıpucu ısreız :)

İyi Çalışmalar
Gökhan ALKAN

#
# EnderUNIX Dönem Lideri