Merhaba,

oncelikle BSD dunyasina hosgeldiniz. Kaynak adresleri olarak
AcikAkademi tarafindan yayinlanan FreeBSD
kitabi(http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd/) ve
www.EnderUNIX.org adresindeki belgeler size uzun bir sure yetecektir.

startx yazdiginizda KDE'nin gelmesini istiyorsaniz /root/.xinitrc
dosyasini acarak(dosya yoksa olusturursunuz) icerisine exec "startkde"
yazmaniz yeterlidir.

FreeBSD CDleri tum paketleri icermez. Bunun icin port sistemini
kullanabilirsiniz.

not: Grafik ekrani root kullanicisi oalrak actiginizi dusunurek verdim ornegi.