Selamlar

Öncelikle yeni bir freeBSD kullanıcısı olduğumu söylemeliyim.

FreeBSD kullanmak ve öğrenmek için öncelikle kendime deneme amaçlı bir web server hazırlama istiyorum.

Bunu da mümkünse port kumadan yapmayı düşünüyorum.

Bunun için ilgili sitelerden php-5.1.4.tar.gz ve httpd-2.2.3.tar.gz dosyasını indirdim

ilgili dosyaları /usr/programlarim/ 'a açtım.

öğrenmek istediğim
Kuruluma başlamadan önce kernele eklemem gereken yada yapmam gereken özel bir dosya işlemi bir network ayarı olup olmadığı ve kurulumu nasıl başlatmam gerektiği

Saygılar