Teşekkürler, ben de zaten RFC leri inceliyordum. Yeterli bilgiye eriştim.
İlginize teşekkürler...

19.09.2006 tarihinde Kerem Erciyes < [EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Selam,

ICQ ve MSN icin olmasa da IRC ve Mail icin RFC'ler internette
bulunabilir. Tum ihtiyacın olan bilgileri RFC'lerden bulabilirsin.

Kerem

v e l i   a k ç a k a y a
( http://www.akcakaya.info)

Cevap