Sent: Wednesday, September 27, 2006 12:30 PM
Subject: [FreeBSD] Php ve mysql bağlantısı

Merhaba
Php4.4 ü portlardan indirdim. Ama kodlarda mysql fonksiyonlarını tanımıyor. httpd.conf dosyasında mysql ile ilgili hiçbirşey yok ve phpinfo da da mysql ile ilgili hiçbirşey yok. Ne yapmalıyım ?

IMPORTANT: The contents of this email and any attachments are confidential. They are intended for the named recipient(s) only.
If you have received this email in error, please notify the system manager or the sender immediately and do not disclose the contents to anyone or make copies thereof.
*** eSafe scanned this email for viruses, vandals, and malicious content. ***

--
Cihan Kömeçoğlu
Enderunix Edu ST

--