Selamlar,

herhangi bir editorde bu dosyayı acıp, Mozilla/4.0 yazan yerleri bosluk
ile değiştirerek yapabilirsiniz. Ama bu sefer dosyanın formatı
değişsebilir http-analyze in dogru calismasini etkileyebilir.

vi icin

:1,$s/Mozilla\/4.0//

komutu isinizi gorecektir. Ama elinizdeki dosyanın yedeğini almayı unutmayın.

Bunun yerine bir kac cut ile bunu yapabilirsiniz.

Iyi calismalar dilerim.

--
N. Ersen SISECI
http://www.enderunix.org