Selamlar,

Yeni sunucumuza geçtiğimizden beri, çok nadiren de olsa yolladığımız bazı
e-mailler yerine ulaşmıyordu. Sadece "rejected" ya da "refused" gibi
yanıtlar veren mail sunucuları yüzünden konu üzerinde pek bir şey
düşünememiştik ama bugün gelen bir kaç mesajda şu ifadeyi gördüm:

Connected to 212.252.122.215 but greeting failed.
Remote host said: 553 Your host does not have reverse dns entry. Please
Contact your internet services provider(#5.7.1)

Daha önceki bazı hata mesajlarında da 5.7.1 sorun numarasına rastlamıştım.

Şimdi, bu Reverse DNS nedir, nasıl ayarlayabiliriz arkadaşlar? Qmail
kullanıyoruz mail işleri için.

Sevgiler, teşekkürler.. LP

Cevap