/28 demek, adresin ilk 28 bitinin ag adresi olarak kullanildigi manasina gelir.
Istediginiz hex olarak gormek ise, kcalc'i acin, Base olarak Bin secin,
28 tane 1, 4 tane 0 girin, sonra Base'i Hex'e cevirin. 0xfffffff0 goreceksiniz.

Ya da, ipcalc programini bu tip hesaplamalariniz icin kullanabilirsiniz:

[EMAIL PROTECTED] /usr/ports]$ make search key=ipcalc
Port:   ipcalc-0.40
Info:   IP Calculator
Maint:  [EMAIL PROTECTED]
B-deps: