Haklısınız ama RedHat'te bir ticari şirket aynen SuSE (ki
kendisini Novell aldı) ve Mandrake gibi... :) Ama onların
amaçları Microsoft'unkinden farklı. Zaten komik olan yeni
sayfanında bilgiye ulaşmayı kolaylaştırmayıp
zorlaştırması :P

Huzeyfe Onal <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Merhaba,
sanirim atladiginiz nokta Microsoft'un ticari bir sirket oldugu
digerlerinin(Free/Net/OpenBSD, Linux) ise her zaman daha iyisini, daha
saglamini yapmaya adali projeler oldugu. Onemli olan proje sayfasinda bilgilere
ne kadar rahat ve hizli ulasilabildigidir bence. Tasarim onemsiz mi , onemli
tabi ama asilmasi gereken daha onemli isler var:).